Friday, October 24, 2008

Ya Allah Penatnya...

Penat betul kerja sekarang ni...dah la sorang2 malam2...semua kerja nak kena buat...start aku masuk pkul 11 smpai la 5 pagi ni...bru aku dpt rileks kejap...ni nanti nk buat filing lg...nk buat requesition lg...ntah la..kadang2 aku kesian tgk bapak aku...xde orang nk teman dia bual langsung...aku blik tido...dia pergi kantin sekolah...dia balik aku pulak siap2 pergi kerja...kadang2 sempat2 kan jugak...aku nak bincang pasal majlis kahwin aku pun xsempat2...kadang2 aku terasa sangat penat time2 hotel full house ni...dh la shortage staff..staff yang ada asyik m.c...m.c...mcm senang je nak m.c kan...aku dh setahun keje kat sini baru m.c 2hari masa hari raya hari tu pun dh ada org kutuk2 aku kat belakang(bkn aku tak tahu)padahal aku terbongkang kat katil umah aku nk bgn pun xlarat.(bukan m.c tapi malam2 blh siap drive kereta keluar ke bandar)...bila la hotel ni nak ambik staff...kalau kt company aku lama...xpernah jadi mcm ni...memang aku akui...prestasi kerja aku memang amat merosot sejak akhir2 ni...nak buat mcm mana..dh memang aku xlarat...kerja 2 orang..aku buat sorang2...aku memang ada hati nk berhenti...tapi xtahu la...nk kawin nnti xckup duit lak...tapi aku memang bosan keje terperuk mcm ni...dulu masa kerja jalan2 best je..jap g penang..jap g jb..jap lg g kelantan... Ya Allah...knp la badan aku rasa penat semacam ni...smpai hjg tahun ni..kalau takde increment...aku nk ltak srat berhenti... Mudahan2 Allah bagi aku jalan terbaik...to my syuhada..saya minta maaf sebab marah2 awak mlm tadi...apa2 pun saya tetap sayang kat awak..

No comments: