Wednesday, October 15, 2008

Adakah Aku Seorang Blogger

hihihi ini first time aku tulis dalam blog ni
yang post pertama tu tipu jer.. my futere wife tulis lepas tu comment sendiri(opss terpecah rahsia lak sorry...)
em malam aku kerja minggu ni agak sibuk..
dengan group2 dari jabatan2 kerajaan
tapi best gak banyak group ni senang koje aku...
tapi satu kemestian aku masa aku buat cut off system kat server room..aku mesti kacau My Syuhada tido...(sorry sayang hihihi) disebabkan dalam bilik tu sejuk..aku cepat ngantuk..jadi kena la kacau org..dan orang yang layak aku kacau hanyalah My Syuhada(sebab dia suka dikacau malam2)......kerja auditor kat hotel ni banyak gak cabaran..lagi2 malam2 ni banyak guest datang mabuk(bau mulut mak aihhh mengalahkan longkang)tapi apa2 pun aku kena sabar..ini dah jadi kerja aku...orang sumpah seranah pun aku tetap senyum...hihih dan hotel ni jugakla yang banyak mengajar aku macam mana nk control emosi aku..marah aku..baran aku...tapi kadang2 meletup gak...tak tahan pendam lama2 beb...nasib baik la Allah berikan aku seorang wanita yang dapat solve problem aku yang selalu hot ni(high blood agaknya)..thanks Syuhada sebab awak sentiasa bersabar dan memahami saya(tapi kadang2 merajuk takder org pujuk gak huhuhuhu)....

1 comment:

cikda said...

saya rela diganggu every early morning...dengan syarat org yang ganggu saya 2 sharom kahar...