Wednesday, October 15, 2008

Hampir masuk ke Fasa ke 2

Ha...fasa ke 2???? bunyi macam projek perumahan jer...Sebenarnaya apa yang aku nak cerita ni pasal kehidupan(kadang2 orang panggil status) Dulu masa aku kerja kt KL aku tak pernah fikir langsung pasal kahwin ni...langsung takder rancangan malaysia Ke 9 mahupun Ke12 untuk aku melangkah ke fasa ke 2 ni...Tapi selalu orang cakap ''Kalau Jodoh Tak Kemana'' (ayat rosyam nor dalam KL menjerit)...aku pun langsung tak menduga..untuk aku berani melangkah ke fasa ke 2 ni...sebelum ni nak cakap dengan bapak aku pasal tunang pun aku malu...tapi sekarang..aku direct jer...mudahan2 apa yang kami rencanakan berdua(siapalah jadi partner buat rencana ni?hihihi) akan dipermudahkan dan diberkati Allah S.W.T...Amin...dan pada partner saya..terima kasih sebab menerima saya...biar blog ni la jadi kenangan kita sampai cucu cicit kita baca nanti...hihihi......... Amin..

1 comment:

cikda said...

amin..saya nak kawin ngan awak..bole?